Video Of Day

Cyber Fighter ( ဟက်ပြီးသား )

 






Cyber Fighter ဂိမ်းလေးပါ

Mb နည်းနည်း နဲ့ ရုပ်ထွက်ကောင်းကောင်း

ဆော့ရမယ့်ဂိမ်းလေးပါ 120 mb တည်းပါ

Offline ကို ဟက်ပြီးသားဆော့ရမှာပါ

Myanmar Apk Zone App ကိုဒီမှာဒေါင်း


©© Download ပြုလုပ်နည်း ©©

{ download Link ကိုနှိပ်ပါ }
{ 5 second  စောင့်ပါ }
{ Skip Add  ကိုနှိပ်ပါ }
{ click this link ကိုနှိပ် }
{ download Link ကိုရောက်ပါပြီ }
Download လုပ်နည်း မသိရင် အောက်မှာကြည့်


Install လုပ်နည်းနှင့် Obb ဖိုင်ထည့်နည်း

👉Game apk ကို install ပါ
👉Zip ဖြည်ပြီးရလာတဲ့ Obb ဖိုင်ကို
👉My File >> Device Storage >> Android >>
👉Obb မှာထားပြီးဆော့နိုင်ပါပြီ။
Zip ဖြည်ဖို့အတွက် ES File Explorer/Manager PRO  ဒီမှာဒေါင်းပါ ( 5 - Mb )

ဂိမ်း ပိုက်ဆံတို့ စိန်တို့ ဟက်နည်းမသိရင်
အောက်မှာဝင်ကြည့်ပါ root မရှိဖုန်းတွေ
အတွက်ဟက်ပြထားပါတယ်
ဟက်နည်းမသိရင် အောက်မှာဗျာ
တခြားဂိမ်းအတော် များများလည် ဒီနည်းအတိုင်း
ဟက်လို့ရပါတယ် Online အများ စုကတော့ 
မရဖို့များပါတယ် Offline ဆိုရပါတယ် အောက်မှာကြည့်

ဂိမ်း Apk တို့ Obb တို့ ကိုအောက်မှာဒေါင်းဗျ
တချို့ဂိမ်းတွေဟာ graphic ကောင်းတဲ့
အတွက် ဂိမ်းဒေါင်းတဲ့ အခါ ကိုယ့်ဖုန်းနဲ့ နိုင် မနိုင်
ချိန်းပြီးတော့ ဒေါင်းကြပါ ဒေါင်းပြီးမှ ဆော့မရရင် bill
အလကား ကုန်နေပါ့မယ်
အောက်မှာ

No comments